Subiect:
Acest document reprezintă condițiile generale sau termenii de utilizare a unei platforme virtuale de vânzare de bunuri, pentru toate comenzile plasate de către client (denumit în continuare „Dvs.”, „Clientul” „Client”) către „Apeks 2018” LTD. și către site-ul www.modishro.ro și subdomeniile acestuia, (denumit în continuare „Modish”, „noi” ), versiunea mobilă, aplicația mobilă sau prin telefon. Dacă continuați să utilizați site-ul și plasați comenzi pe considerăm că acceptați acești termeni.
Acești Termeni și Condiții Generale respectă cerințele Legii privind Protecția Consumatorului (CPA) cu următorul site https://kzp.bg/, precum și cu alte acte juridice în vigoare în Republica Bulgaria.
Aplicații generale:
Prin utilizarea site-ului www.modishro.ro, sunteți de acord să respectați termenii și condițiile prezentate. Asigurați-vă că citiți și înțelegeți Termenii și condițiile înainte de a plasa comanda.Comenzile pot fi plasate numai de persoane cu vârsta de peste 18 ani care au specificat o adresă de domiciliu sau o altă adresă în Romania (cu excepția unui birou al companiei de curierat care este partenerul nostru).
Ne rezervăm dreptul de a modifică acești Termeni, iar versiunea Termenilor care se va aplică comenzii dumneavoastră va fi cea postată pe www.modishro.ro în momentul plasării comenzii.
Ordin
Poți plasa comanda doar pe site-ul oficial " www.modishro.ro ". După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail de confirmare dacă ați furnizat unul.
La comanda, trebuie sa specificati:
1. Numărul produsului, mărimea și culoarea produsului;
2. O adresă de e-mail validă;
3. Adresa corect completata pentru livrarea marfii;
4. Datele de contact completate corect - doua nume, telefon.
Dacă ați setat un e-mail valid, veți putea urmări progresul comenzii pe acesta atunci când starea comenzii se va schimba.
Clientul se angajează și este responsabil pentru ca toate datele de achiziție si livrare să fie adevărate, complete și exacte la data confirmării telefonice de către operatorul nostru și a expedierii comenzii.
Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături nu duce la înregistrarea comenzii și la salvarea automată a produsului/serviciului.
Dacă din orice motiv nu reușim să vă îndeplinim comanda, vă vom anunța cât mai curând posibil. Dacă ați plătit comanda în avans, vă vom rambursa suma corespunzătoare folosind aceeași metodă de plată care a fost folosită pentru a efectua plata sau altă metodă de plată convenită cu operatorul nostru.Prin înregistrarea comenzii, ne permiteți să vă contactăm la numărul de telefon indicat pentru confirmarea comenzii. Ne rezervăm dreptul de a nu expedia comanda fără a o confirma prin telefon.
Ne rezervăm dreptul de a refuza să vă îndeplinim (anulați) comanda dacă sunteți un client incorect, dacă ați furnizat date incorecte, și în cazul unor erori tehnice la publicarea site-ului și nu vă datorăm despăgubiri, cu excepția rambursării. sumele plătite de dumneavoastră până acum, dacă există, folosind aceeași metodă de plată care a fost folosită pentru efectuarea plății sau o altă metodă de plată convenită cu operatorul nostru.
„Apeks 2018” LTD. și magazinul online modishro.ro nu își asumă responsabilitatea pentru combinarea comenzilor efectuate separat de către client.
Fotografiile din magazinul online www.modishro.ro au scop ilustrativ. Facem toate eforturile rezonabile pentru a ne expune în mod adecvat produsele, inclusiv compoziția și culorile acestora. Culoarea pe care o vedeți depinde de sistemul dvs. de computer și nu putem garanta că computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv de informare va afișa aceste culori cu acuratețe.
Modalitati de plata
1. Cu "cash on delivery" - plata cash catre curier la livrare. La fel ca atunci când utilizați plata „ramburs la livrare”, plătiți curierului (Partenerul nostru) cu care avem un contract. In cazul rambursului platiti produsele comandate si pretul de livrare in momentul primirii acestora, cu care contractul de livrare a bunurilor se considera indeplinit de ambele parti.
2. Prin transfer bancar sau card bancar de debit/credit /din data de 01.01.2018 varianta indisponibila/.
La plata cu cardul bancar, platiti pretul de livrare in momentul primirii acestora, cu care contractul de livrare a bunurilor se considera indeplinit de ambele parti.
Plata cu card bancar - Conditii de plata cu card bancar:
Plata cu card de debit/credit - printr-un terminal POS virtual de la UBB.
Tipurile de carduri bancare pe care le acceptăm sunt: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY.
Procedura de plata cu card bancar este:
- Când alegeți să plătiți cu un card bancar, se deschide o pagină de plată a băncii noastre de service (OBB), unde introduceți detaliile cardului.
- Dacă sunteți înregistrat în schemele de autentificare Verified by VISA sau MasterCard SecureCode, se deschide o pagină de autentificare a băncii emitente, unde introduceți parola de autentificare.
- În cazul unei tranzacții reușite, pe ecran este afișată o notă de tranzacție, pe care o imprimați sau o salvați.
Note:
- Vă rugăm să rețineți că cardul dumneavoastră V PAY sau MasterCard Electronic va fi acceptat numai dacă este înregistrat pentru a participa la schemele de autentificare online Verified by Visa sau MasterCard SecureCode.
- Vă rugăm să verificați, de asemenea, dacă cardul dvs. a fost deschis de emitentul dvs. pentru tranzacții pe internet.
- Suma maximă pentru o tranzacție este de 25.200 lei
Moneda tranzacției:
Moneda tranzacției la plata cu cardul este lev bulgar (LV). Dacă pe site există prețuri în alte valute decât leul bulgaresc, acestea au doar scop informativ și pot să nu fie exact aceleași cu suma debitată de cardul dumneavoastră în aceeași monedă.
Returnarea sumelor plătite cu cardul:
In cazul in care este necesara returnarea sumelor platite cu cardul pentru serviciile convenite prestate de noi, aceasta se va face de catre noi printr-o tranzactie de credit pe cardul cu care a fost efectuata plata.
Securitate:
Pentru a vă proteja de abuzuri atunci când plătiți cu cardul Visa sau MasterCard, aplicăm cele mai bune practici recomandate de organizațiile internaționale de carduri:
Securitatea la introducerea și transferul datelor cardului este asigurată prin utilizarea protocolului SSL pentru a cripta conexiunea dintre serverul nostru și pagina de plată a băncii noastre de service.
Autenticitatea cardului dumneavoastră este verificată prin introducerea unui cod de securitate (CVV2)
În plus, pentru a vă identifica ca deținător de card, serverul de plăți de comerț electronic al băncii noastre de service suportă schemele de autentificare ale organizațiilor internaționale de carduri - Verified by VISA și MasterCard SecureCode, în cazul în care sunteți înregistrat pentru a le utiliza.
Detalii Client:
Datele pe care le solicităm în procesul de cumpărare sunt necesare doar în scopul realizării serviciului.
Aceste date nu sunt furnizate terților în niciun fel. www.modishro.ro în calitate de comerciant NU are acces la detaliile cardului dumneavoastră bancar. Aceste date sunt folosite NUMAI DE BANCA DE SERVICE - UBB. Nu avem nevoie de detalii despre client pentru preînregistrare.
Livrare
Vă trimitem comanda numai după confirmarea de către operatorul nostru. După o comandă înregistrată cu succes, operatorul nostru vă va contacta în timpul programului de lucru /Luni - Vineri între orele 9.00 - 16.00/, cu excepția sărbătorilor naționale și regionale sau a altor circumstanțe de forță majoră care împiedică apelul.
După confirmarea comenzii de către operatorul nostru, aceasta este eliberată pentru procesare. Termenul standard de livrare este de 2 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care un alt termen de livrare este menționat sau convenit în mod explicit atunci când comanda este confirmată de către operatorul nostru.
Marfa se livreaza cu firma de curierat DPD ROMANIA.
Modalitati de livrare cu firma de curierat "DPD" :
Taxa de expediere:
Livrare Standard: 2-4 zile lucratoare
Preț la adresa destinatarului: 25,00 lei
Toate preturile de livrare includ TVA!
Toate comenzile de peste 250 LEI au livrarea gratuita oriunde in țară cu compania de curierat DPD.
Retur de mărfuri, schimb și reclamație
Anularea contractului de vanzare/retur de marfa/
Bunurile comandate de dvs. sunt trimise de noi cu optiunea Vizualizare si Testare, asta inseamna ca clientul poate refuza acceptarea expedierii in fata firmei de curierat platind costurile de transport - taxa de livrare si taxa de returnare a marfii la noi.
Clientul are dreptul de a returna bunurile achiziționate din magazinul electronic în termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare de la primirea bunurilor. Costurile serviciilor de curierat pentru bunurile returnate sunt pe cheltuiala clientului.
Utilizatorul este obligat să păstreze bunurile primite de la comerciant, calitatea și siguranța acestora în perioada prevăzută de art. 55, alin.1 din Legea privind protecția consumatorului.
In cazul rezilierii contractului, Clientul este obligat sa returneze marfa achizitionata in stare comerciala nedeteriorata, cu etichete conservate, fara urme de utilizare/arome, uzura, cute, contaminare, rupturi, spalare etc./ impreuna cu toate documentatia disponibila pentru ei / chitanta /factura/. Produsele care nu îndeplinesc aceste condiții conform Legii privind protecția consumatorilor nu sunt supuse returnării sau refuzului.
Comerciantul are dreptul de a refuza returnarea unui produs, in conformitate cu legislatia in vigoare.
În cazul în care bunurile sunt deteriorate, dreptul de a refuza o înlocuire este rezervat, conform instrucțiunilor prevăzute de lege și dreptul de a returna bunurile.
Returnarea mărfurilor către www.modishro.ro se efectuează contactând mai întâi operatorul nostru la tel. 0754423929 /program de lucru luni - vineri de la 09:00 - 16:00 cu excepția sărbătorilor naționale și regionale/ și apoi trimiteți expedierea cu ramburs la livrare pentru suma solicitată la biroul DPD Romania indicat de noi /oficiul din Str. Prelungirea Sloboziei, nr. 3, Călăraşi . Ne angajăm să plătim suma ramburs în termen de 14 zile lucrătoare.
În cazul în care expedierea este trimisă de noi către un client cu transport gratuit aplicat, din valoarea taxei de retur se scade suma costurilor de curierat pentru transportul gratuit.
Costurile de curierat pentru returnarea bunurilor către noi sunt plătite de client.
Veti primi plata ramburs la livrare de la biroul serviciului de curierat sau la adresa convenita telefonic cu operatorul nostru sau de unde ati trimis coletul.
Dacă doriți, puteți utiliza FORMULARUL STANDARD PENTRU EXERCITAREA DREPTULUI DE REFUZ de pe site-ul KZP - https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki
Reclamații
Puteți face o reclamație în magazinul online www.modishro.ro atunci când bunurile achiziționate nu corespund cu ceea ce s-a convenit între părțile contractului de vânzare. Neconcordanța dintre cele convenite între părți poate fi exprimată în:
• defecte de fabricație ale mărfurilor;
• piese identificate lipsă ale mărfurilor /cu excepția articolelor indicate cadou, de exemplu o curea, accesorii etc./;
• a fost trimis produsul greșit, diferit de cel comandat;
• neconcordanta cu marimea si/sau culoarea anuntata - marfa expediata in alta marime si/sau in alta culoare fata de cea comandata;
Puteți depune reclamație folosind adresa de e-mail office@modishro.ro, contactați consultanții noștri la tel. 0754423929 /program de lucru Luni - Vineri între orele 09.30-16.00 excluzând sărbătorile naționale și regionale/ sau folosiți Viber/WhatsApp la tel. 0754423929 .
În cazul unei reclamații, Clientul poate alege să schimbe articolul specific cu unul fără defecte sau într-o altă dimensiune sau altă culoare, sau să returneze articolul pentru rambursarea sumei plătite. Un consultant de magazin electronic poate oferi înlocuirea articolului cu un articol complet diferit atunci când prețurile sunt egalizate - fie Clientul plătește suplimentar dacă celălalt articol este mai scump, fie două articole sunt oferite la același preț, fie Utilizatorul este rambursat. diferența dintre înlocuiri și noul articol dacă prețul noului articol este mai mic decât prețul plătit de Utilizator.
Returnarea mărfurilor în cazul unei reclamații, în alte cazuri decât un defect de fabrică sau deteriorare în timpul transportului, se efectuează în următoarele condiții:
• Aspect comercial original (bunurile nu sunt rupte, zgâriate, uzate, spălate, călcate);
• Nu există daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare;
• Ambalaj și etichetă originale păstrate;
• Documentatie conservata - chitanta/factura.
Dacă doriți, puteți utiliza FORMULARUL STANDARD PENTRU EXERCITAREA DREPTULUI DE REFUZ de pe site-ul KZP - https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki
Schimb
In cazurile in care bunurile se afla in perfecta stare comerciala si indeplinesc cerintele de curatenie a produselor conform Legii Protectiei Consumatorului, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea expedierii, clientul o poate inlocui cu alta din catalog de la www. modishro.ro.
Schimbul de produse trebuie clarificat cu operatorii nostri la tel. 0754423929 /program de lucru Luni - Vineri intre orele 09.00 - 16.00 exclus sarbatorile nationale si regionale/.
Toate costurile de transport pentru serviciile de curierat la schimbul produselor achizitionate din magazinul online modishro.ro sunt pe cheltuiala cumparatorului.
În cazurile în care clientul dorește să schimbe produsul achiziționat cu unul mai scump, acesta poate plăti diferența de preț prin ramburs la livrarea noului produs de către curier.
În cazul rambursărilor pentru produsele care au fost trimise pe cheltuiala modishro.ro (pentru o sumă de comandă mai mare de 250 LEI), din suma rambursată se scade întreaga valoare reală a serviciului de curierat. Acest lucru nu se aplică reclamațiilor de produse aprobate de comerciant.
Puteți contacta consultanții noștri online pentru întrebări și sfaturi la telefoanele indicate mai sus sau pe email office@modishro.ro.
Adresa de retur cu/fara ramburs pentru suma solicitata / este necesar sa contactati mai intai operatorul nostru la tel. 0754423929 / serviciu. ora Luni - Vineri de la 09.00 - 16.00 cu excepția sărbătorilor naționale și regionale/:
„Apeks 2018” LTD.
Politica de protecție a datelor cu caracter personal
Puteți găsi informații complete despre Politica noastră de confidențialitate pe pagina de confidențialitate sau aici.
Informații despre companie
Compania: „Apeks 2018” LTD.
Bulstat: 205171701
Adresă: orașul Varna, Bulgaria
Magazin online modishro.ro - www.modishro.ro
Contacte: 0754423929
Acest document reprezintă condițiile generale sau termenii de utilizare a unei platforme virtuale de vânzare de bunuri, pentru toate comenzile plasate de către client (denumit în continuare „Dvs.”, „Clientul” „Client”) către „Apeks 2018” LTD. și către site-ul www.modishro.ro și subdomeniile acestuia, (denumit în continuare „Modish”, „noi” ), versiunea mobilă, aplicația mobilă sau prin telefon. Dacă continuați să utilizați site-ul și plasați comenzi pe considerăm că acceptați acești termeni.
Acești Termeni și Condiții Generale respectă cerințele Legii privind Protecția Consumatorului (CPA) cu următorul site https://kzp.bg/, precum și cu alte acte juridice în vigoare în Republica Bulgaria.
Aplicații generale:
Prin utilizarea site-ului www.modishro.ro, sunteți de acord să respectați termenii și condițiile prezentate. Asigurați-vă că citiți și înțelegeți Termenii și condițiile înainte de a plasa comanda.Comenzile pot fi plasate numai de persoane cu vârsta de peste 18 ani care au specificat o adresă de domiciliu sau o altă adresă în Romania (cu excepția unui birou al companiei de curierat care este partenerul nostru).
Ne rezervăm dreptul de a modifică acești Termeni, iar versiunea Termenilor care se va aplică comenzii dumneavoastră va fi cea postată pe www.modishro.ro în momentul plasării comenzii.
Ordin
Poți plasa comanda doar pe site-ul oficial " www.modishro.ro ". După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail de confirmare dacă ați furnizat unul.
La comanda, trebuie sa specificati:
1. Numărul produsului, mărimea și culoarea produsului;
2. O adresă de e-mail validă;
3. Adresa corect completata pentru livrarea marfii;
4. Datele de contact completate corect - doua nume, telefon.
Dacă ați setat un e-mail valid, veți putea urmări progresul comenzii pe acesta atunci când starea comenzii se va schimba.
Clientul se angajează și este responsabil pentru ca toate datele de achiziție si livrare să fie adevărate, complete și exacte la data confirmării telefonice de către operatorul nostru și a expedierii comenzii.
Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături nu duce la înregistrarea comenzii și la salvarea automată a produsului/serviciului.
Dacă din orice motiv nu reușim să vă îndeplinim comanda, vă vom anunța cât mai curând posibil. Dacă ați plătit comanda în avans, vă vom rambursa suma corespunzătoare folosind aceeași metodă de plată care a fost folosită pentru a efectua plata sau altă metodă de plată convenită cu operatorul nostru.Prin înregistrarea comenzii, ne permiteți să vă contactăm la numărul de telefon indicat pentru confirmarea comenzii. Ne rezervăm dreptul de a nu expedia comanda fără a o confirma prin telefon.
Ne rezervăm dreptul de a refuza să vă îndeplinim (anulați) comanda dacă sunteți un client incorect, dacă ați furnizat date incorecte, și în cazul unor erori tehnice la publicarea site-ului și nu vă datorăm despăgubiri, cu excepția rambursării. sumele plătite de dumneavoastră până acum, dacă există, folosind aceeași metodă de plată care a fost folosită pentru efectuarea plății sau o altă metodă de plată convenită cu operatorul nostru.
„Apeks 2018” LTD. și magazinul online modishro.ro nu își asumă responsabilitatea pentru combinarea comenzilor efectuate separat de către client.
Fotografiile din magazinul online www.modishro.ro au scop ilustrativ. Facem toate eforturile rezonabile pentru a ne expune în mod adecvat produsele, inclusiv compoziția și culorile acestora. Culoarea pe care o vedeți depinde de sistemul dvs. de computer și nu putem garanta că computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv de informare va afișa aceste culori cu acuratețe.
Modalitati de plata
1. Cu "cash on delivery" - plata cash catre curier la livrare. La fel ca atunci când utilizați plata „ramburs la livrare”, plătiți curierului (Partenerul nostru) cu care avem un contract. In cazul rambursului platiti produsele comandate si pretul de livrare in momentul primirii acestora, cu care contractul de livrare a bunurilor se considera indeplinit de ambele parti.
2. Prin transfer bancar sau card bancar de debit/credit /din data de 01.01.2018 varianta indisponibila/.
La plata cu cardul bancar, platiti pretul de livrare in momentul primirii acestora, cu care contractul de livrare a bunurilor se considera indeplinit de ambele parti.
Plata cu card bancar - Conditii de plata cu card bancar:
Plata cu card de debit/credit - printr-un terminal POS virtual de la UBB.
Tipurile de carduri bancare pe care le acceptăm sunt: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY.
Procedura de plata cu card bancar este:
- Când alegeți să plătiți cu un card bancar, se deschide o pagină de plată a băncii noastre de service (OBB), unde introduceți detaliile cardului.
- Dacă sunteți înregistrat în schemele de autentificare Verified by VISA sau MasterCard SecureCode, se deschide o pagină de autentificare a băncii emitente, unde introduceți parola de autentificare.
- În cazul unei tranzacții reușite, pe ecran este afișată o notă de tranzacție, pe care o imprimați sau o salvați.
Note:
- Vă rugăm să rețineți că cardul dumneavoastră V PAY sau MasterCard Electronic va fi acceptat numai dacă este înregistrat pentru a participa la schemele de autentificare online Verified by Visa sau MasterCard SecureCode.
- Vă rugăm să verificați, de asemenea, dacă cardul dvs. a fost deschis de emitentul dvs. pentru tranzacții pe internet.
- Suma maximă pentru o tranzacție este de 25.200 lei
Moneda tranzacției:
Moneda tranzacției la plata cu cardul este lev bulgar (LV). Dacă pe site există prețuri în alte valute decât leul bulgaresc, acestea au doar scop informativ și pot să nu fie exact aceleași cu suma debitată de cardul dumneavoastră în aceeași monedă.
Returnarea sumelor plătite cu cardul:
In cazul in care este necesara returnarea sumelor platite cu cardul pentru serviciile convenite prestate de noi, aceasta se va face de catre noi printr-o tranzactie de credit pe cardul cu care a fost efectuata plata.
Securitate:
Pentru a vă proteja de abuzuri atunci când plătiți cu cardul Visa sau MasterCard, aplicăm cele mai bune practici recomandate de organizațiile internaționale de carduri:
Securitatea la introducerea și transferul datelor cardului este asigurată prin utilizarea protocolului SSL pentru a cripta conexiunea dintre serverul nostru și pagina de plată a băncii noastre de service.
Autenticitatea cardului dumneavoastră este verificată prin introducerea unui cod de securitate (CVV2)
În plus, pentru a vă identifica ca deținător de card, serverul de plăți de comerț electronic al băncii noastre de service suportă schemele de autentificare ale organizațiilor internaționale de carduri - Verified by VISA și MasterCard SecureCode, în cazul în care sunteți înregistrat pentru a le utiliza.
Detalii Client:
Datele pe care le solicităm în procesul de cumpărare sunt necesare doar în scopul realizării serviciului.
Aceste date nu sunt furnizate terților în niciun fel. www.modishro.ro în calitate de comerciant NU are acces la detaliile cardului dumneavoastră bancar. Aceste date sunt folosite NUMAI DE BANCA DE SERVICE - UBB. Nu avem nevoie de detalii despre client pentru preînregistrare.
Livrare
Vă trimitem comanda numai după confirmarea de către operatorul nostru. După o comandă înregistrată cu succes, operatorul nostru vă va contacta în timpul programului de lucru /Luni - Vineri între orele 9.00 - 16.00/, cu excepția sărbătorilor naționale și regionale sau a altor circumstanțe de forță majoră care împiedică apelul.
După confirmarea comenzii de către operatorul nostru, aceasta este eliberată pentru procesare. Termenul standard de livrare este de 2 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care un alt termen de livrare este menționat sau convenit în mod explicit atunci când comanda este confirmată de către operatorul nostru.
Marfa se livreaza cu firma de curierat DPD ROMANIA.
Modalitati de livrare cu firma de curierat "DPD" :
Taxa de expediere:
Livrare Standard: 2-4 zile lucratoare
Preț la adresa destinatarului: 25,00 lei
Toate preturile de livrare includ TVA!
Toate comenzile de peste 250 LEI au livrarea gratuita oriunde in țară cu compania de curierat DPD.
Retur de mărfuri, schimb și reclamație
Anularea contractului de vanzare/retur de marfa/
Bunurile comandate de dvs. sunt trimise de noi cu optiunea Vizualizare si Testare, asta inseamna ca clientul poate refuza acceptarea expedierii in fata firmei de curierat platind costurile de transport - taxa de livrare si taxa de returnare a marfii la noi.
Clientul are dreptul de a returna bunurile achiziționate din magazinul electronic în termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare de la primirea bunurilor. Costurile serviciilor de curierat pentru bunurile returnate sunt pe cheltuiala clientului.
Utilizatorul este obligat să păstreze bunurile primite de la comerciant, calitatea și siguranța acestora în perioada prevăzută de art. 55, alin.1 din Legea privind protecția consumatorului.
In cazul rezilierii contractului, Clientul este obligat sa returneze marfa achizitionata in stare comerciala nedeteriorata, cu etichete conservate, fara urme de utilizare/arome, uzura, cute, contaminare, rupturi, spalare etc./ impreuna cu toate documentatia disponibila pentru ei / chitanta /factura/. Produsele care nu îndeplinesc aceste condiții conform Legii privind protecția consumatorilor nu sunt supuse returnării sau refuzului.
Comerciantul are dreptul de a refuza returnarea unui produs, in conformitate cu legislatia in vigoare.
În cazul în care bunurile sunt deteriorate, dreptul de a refuza o înlocuire este rezervat, conform instrucțiunilor prevăzute de lege și dreptul de a returna bunurile.
Returnarea mărfurilor către www.modishro.ro se efectuează contactând mai întâi operatorul nostru la tel. 0754423929 /program de lucru luni - vineri de la 09:00 - 16:00 cu excepția sărbătorilor naționale și regionale/ și apoi trimiteți expedierea cu ramburs la livrare pentru suma solicitată la biroul DPD Romania indicat de noi /oficiul din Str. Prelungirea Sloboziei, nr. 3, Călăraşi . Ne angajăm să plătim suma ramburs în termen de 14 zile lucrătoare.
În cazul în care expedierea este trimisă de noi către un client cu transport gratuit aplicat, din valoarea taxei de retur se scade suma costurilor de curierat pentru transportul gratuit.
Costurile de curierat pentru returnarea bunurilor către noi sunt plătite de client.
Veti primi plata ramburs la livrare de la biroul serviciului de curierat sau la adresa convenita telefonic cu operatorul nostru sau de unde ati trimis coletul.
Dacă doriți, puteți utiliza FORMULARUL STANDARD PENTRU EXERCITAREA DREPTULUI DE REFUZ de pe site-ul KZP - https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki
Reclamații
Puteți face o reclamație în magazinul online www.modishro.ro atunci când bunurile achiziționate nu corespund cu ceea ce s-a convenit între părțile contractului de vânzare. Neconcordanța dintre cele convenite între părți poate fi exprimată în:
• defecte de fabricație ale mărfurilor;
• piese identificate lipsă ale mărfurilor /cu excepția articolelor indicate cadou, de exemplu o curea, accesorii etc./;
• a fost trimis produsul greșit, diferit de cel comandat;
• neconcordanta cu marimea si/sau culoarea anuntata - marfa expediata in alta marime si/sau in alta culoare fata de cea comandata;
Puteți depune reclamație folosind adresa de e-mail office@modishro.ro, contactați consultanții noștri la tel. 0754423929 /program de lucru Luni - Vineri între orele 09.30-16.00 excluzând sărbătorile naționale și regionale/ sau folosiți Viber/WhatsApp la tel. 0754423929 .
În cazul unei reclamații, Clientul poate alege să schimbe articolul specific cu unul fără defecte sau într-o altă dimensiune sau altă culoare, sau să returneze articolul pentru rambursarea sumei plătite. Un consultant de magazin electronic poate oferi înlocuirea articolului cu un articol complet diferit atunci când prețurile sunt egalizate - fie Clientul plătește suplimentar dacă celălalt articol este mai scump, fie două articole sunt oferite la același preț, fie Utilizatorul este rambursat. diferența dintre înlocuiri și noul articol dacă prețul noului articol este mai mic decât prețul plătit de Utilizator.
Returnarea mărfurilor în cazul unei reclamații, în alte cazuri decât un defect de fabrică sau deteriorare în timpul transportului, se efectuează în următoarele condiții:
• Aspect comercial original (bunurile nu sunt rupte, zgâriate, uzate, spălate, călcate);
• Nu există daune cauzate de utilizarea necorespunzătoare;
• Ambalaj și etichetă originale păstrate;
• Documentatie conservata - chitanta/factura.
Dacă doriți, puteți utiliza FORMULARUL STANDARD PENTRU EXERCITAREA DREPTULUI DE REFUZ de pe site-ul KZP - https://kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki
In cazurile in care bunurile se afla in perfecta stare comerciala si indeplinesc cerintele de curatenie a produselor conform Legii Protectiei Consumatorului, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea expedierii, clientul o poate inlocui cu alta din catalog de la www. modishro.ro.
Schimbul de produse trebuie clarificat cu operatorii nostri la tel. 0754423929 /program de lucru Luni - Vineri intre orele 09.00 - 16.00 exclus sarbatorile nationale si regionale/.
Toate costurile de transport pentru serviciile de curierat la schimbul produselor achizitionate din magazinul online modishro.ro sunt pe cheltuiala cumparatorului.
În cazurile în care clientul dorește să schimbe produsul achiziționat cu unul mai scump, acesta poate plăti diferența de preț prin ramburs la livrarea noului produs de către curier.
În cazul rambursărilor pentru produsele care au fost trimise pe cheltuiala modishro.ro (pentru o sumă de comandă mai mare de 250 LEI), din suma rambursată se scade întreaga valoare reală a serviciului de curierat. Acest lucru nu se aplică reclamațiilor de produse aprobate de comerciant.
Puteți contacta consultanții noștri online pentru întrebări și sfaturi la telefoanele indicate mai sus sau pe email office@modishro.ro.
Adresa de retur cu/fara ramburs pentru suma solicitata / este necesar sa contactati mai intai operatorul nostru la tel. 0754423929 / serviciu. ora Luni - Vineri de la 09.00 - 16.00 cu excepția sărbătorilor naționale și regionale/:
„Apeks 2018” LTD.
Oficiul DPD Călărași
Program L-V 09:00 - 11:30; 15:00 - 18:00
Str. Prelungirea Sloboziei, nr. 3, Călăraşi
Politica de protecție a datelor cu caracter personal
Puteți găsi informații complete despre Politica noastră de confidențialitate pe pagina de confidențialitate sau aici.
Informații despre companie
Compania: „Apeks 2018” LTD.
Bulstat: 205171701
Adresă: orașul Varna, Bulgaria
Magazin online modishro.ro - www.modishro.ro
Contacte: 0754423929